Girilen tüm bilgilerin doğruluğu ve güncelliği satıcının sorumluluğundadır. Pazarama, bu içeriklerden dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.
Kullanım Kılavuzu
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Ürün Ambalajı Görselleri
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Uyarı / Güvenlik Açıklaması
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Tadları çok güzel. Sabahları bir avucun yarısı kadar alıp kahvaltı niyetine yiyiyorum. Tok tutmasını beklemiyordum ama garip bir şekilde acıkmıyorum. Bu yüzden öğlen için de kullanıyorum. Kajuluda 16.8 varken kinoalıda 15.1 protein oranı yazıyor.
Tadları çok güzel. Sabahları bir avucun yarısı kadar alıp kahvaltı niyetine yiyiyorum. Tok tutmasını beklemiyordum ama garip bir şekilde acıkmıyorum. Bu yüzden öğlen için de kullanıyorum. Kajuluda 16.8 varken kinoalıda 15.1 protein oranı yazıyor.