Girilen tüm bilgilerin doğruluğu ve güncelliği satıcının sorumluluğundadır. Pazarama, bu içeriklerden dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.
Kullanım Kılavuzu
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Ürün Ambalajı Görselleri
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Uyarı / Güvenlik Açıklaması
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
ilk defa denedim tadı efsana bu ikinci siparişim hergün 3-4 fincan içiyorum eşim kahve asla sevmezdi ama artık bunu yapınca beraber oturup içiyoruz oda beğendiyse tamamdır 🥰ben bu kahvenin tadına doyamıyorum çok güzel marka olarakta iyi .tek paket 100 tl falan burda 6 lı 55 tl e geliyor kuponjnuzda varsa bedavaya gelir nerdeyse.kahve kolikler benim gibi alsınlar çok lezzetli
Süt tozunu az koyun ve toplu ürünlerin içine kaşığı koyduğunuzda ürünün gramajını çalmış oluyorsunuz bilginiz olsun sayın satıcı. tüm markalar arasında en bependiğim bu markanın menengiçi oldu mart 2025 den kasım 2025 e kadar 100 paket almışımdır abartmıyorum kahveyi hiç sevmiyen canım eşim bile her yemek sonrası ee hanım menengiç kahvesi içmiyoz mu diyor😄😄adamıda kolik yaptım🤣🤣
2 yıldır alıyorum ve çok severek içiyordum eşim asla kahve içmezdi onuda alıştırdım fakat Ekim 2025 den buyana menengiç tadından çok süt tozu geliyor👎 bu yorumumu satıcı dikkate alsın çünkü ürün lezzetini artık yitiriyor.burdaki tüm yorumlarda bana ait çünkü sürekli ürünü satın alıyordum artık bu sebepten dolayı almıcam gibi.ayriyetten gramajda eksiklik var bilhiniz olsun
ilk defa denedim tadı efsana bu ikinci siparişim hergün 3-4 fincan içiyorum eşim kahve asla sevmezdi ama artık bunu yapınca beraber oturup içiyoruz oda beğendiyse tamamdır 🥰ben bu kahvenin tadına doyamıyorum çok güzel marka olarakta iyi .tek paket 100 tl falan burda 6 lı 55 tl e geliyor kuponjnuzda varsa bedavaya gelir nerdeyse.kahve kolikler benim gibi alsınlar çok lezzetli
Süt tozunu az koyun ve toplu ürünlerin içine kaşığı koyduğunuzda ürünün gramajını çalmış oluyorsunuz bilginiz olsun sayın satıcı. tüm markalar arasında en bependiğim bu markanın menengiçi oldu mart 2025 den kasım 2025 e kadar 100 paket almışımdır abartmıyorum kahveyi hiç sevmiyen canım eşim bile her yemek sonrası ee hanım menengiç kahvesi içmiyoz mu diyor😄😄adamıda kolik yaptım🤣🤣
çok güzel😋😍🥰
2 yıldır alıyorum ve çok severek içiyordum eşim asla kahve içmezdi onuda alıştırdım fakat Ekim 2025 den buyana menengiç tadından çok süt tozu geliyor👎 bu yorumumu satıcı dikkate alsın çünkü ürün lezzetini artık yitiriyor.burdaki tüm yorumlarda bana ait çünkü sürekli ürünü satın alıyordum artık bu sebepten dolayı almıcam gibi.ayriyetten gramajda eksiklik var bilhiniz olsun
Kargoya geç verildi iptal talebini red ettiler istememe rağmen