Girilen tüm bilgilerin doğruluğu ve güncelliği satıcının sorumluluğundadır. Pazarama, bu içeriklerden dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.
Kullanım Kılavuzu
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Ürün Ambalajı Görselleri
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Uyarı / Güvenlik Açıklaması
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Ürün fena değil fakat tabanı daha rahat olabilirdi böylelikle ayakkabı çok daha iyi olurdu fakat yine de beğendim uzunluk iyi yükseklik bir tık altta o yüzden ayakkabı açılana kadar ayağınızı biraz sıkabilir ben tavsiye ediyorum güzel ayakkabı
Paketleme çok çok kötü idi. Paramparça gelmiş kutu. Ben 42 giyerim hep. 42.5 aldım ama keşke 43 alsaydım diyorum. Kalıbı dar. Ayakta şık duruyor. Müthiş bir kalite beklemeyin.
Orijinal güzel ayakkabı
Ürün fena değil fakat tabanı daha rahat olabilirdi böylelikle ayakkabı çok daha iyi olurdu fakat yine de beğendim uzunluk iyi yükseklik bir tık altta o yüzden ayakkabı açılana kadar ayağınızı biraz sıkabilir ben tavsiye ediyorum güzel ayakkabı
Eşim beğenmedi . Ayağımıza dar oldu mecburen iade. Paketleme güzel 👍
Paketleme çok çok kötü idi. Paramparça gelmiş kutu. Ben 42 giyerim hep. 42.5 aldım ama keşke 43 alsaydım diyorum. Kalıbı dar. Ayakta şık duruyor. Müthiş bir kalite beklemeyin.
Ürün orjinalmi diye defalarca soruyorum. Mağaza dönüş yapmıyor. Bu da orjinal değil mi acaba algısı yaratıyor…