Hayata gözlerimi açınca aklımda buluştum.
Aklıma baktım, çok güzeldi. Beğendim.
Aklımla yaşamaya başladım. O ne dediyse, nasıl istediyse öyle yaşadım. Birlikte çıktık yola. O nereye ben oraya
Sonunda çok yoruldum, hayata küstüm, kenara çekildim.
Sığınacak başka bir liman, huzur verecek bir yol aradım.
Bir yerde bir eksiklik var dedim, kendi kendime.
Akıldan başka bir şey daha olmalı diye düşündüm.
Ve Allah, kalbimi bana hatırlattı.<