Girilen tüm bilgilerin doğruluğu ve güncelliği satıcının sorumluluğundadır. Pazarama, bu içeriklerden dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.
Kullanım Kılavuzu
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Ürün Ambalajı Görselleri
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Uyarı / Güvenlik Açıklaması
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
çift 46 numara almıştım,ayağıma tam oturdu ,yünlü kalın çorapla kışın giymek için2 çiftte 47 numara aldım..(Lacivert-Siyah)
Fiyatı da gayet uygun.
Terlik çok güzel ,malzemesi iyi kokmuyor, pırıl pırıl kaliteli bana göre.
Ayağı da kavrıyor ,en önemli, şey ayağa kavrayıp ayağın oturması.
1. sınıf kalite terlik ..4 çift aldım,
HAKİ-Yeşil alacaktım benim numaram yoktu. Gelirse yeşilde alacağım..
Markete,pazara,parka,denize,yürüyüşe giderken giyilir..
Mağaza ve ilgilenen arkadaşa teşekkür ederim, Allah razı olsun çok ilgilendi.
Ürün 1. numara çok çok iyiden iyi.
46 numara aldım ayağım46-47 numara arası gayetv iyi oldu. 2 adet almıştım siyah-lacivert ,kalitesi de çok iyi. Malzeme yumuşak orta derece ve kokmuyor.
Fiyatı da çok iyi..
Her yönü ile süper.
Ben beğendim çünkü 46 numara bu kalite de bu fiyat harika.
Satıcı mağaza da anında gönderdi.
2 çift 46 numara almıştım,ayağıma tam oturdu ,yünlü kalın çorapla kışın giymek için2 çiftte 47 numara aldım..(Lacivert-Siyah)
Fiyatı da gayet uygun.
Terlik çok güzel ,malzemesi iyi kokmuyor, pırıl pırıl kaliteli bana göre.
Ayağı da kavrıyor ,en önemli, şey ayağa kavrayıp ayağın oturması.
1. sınıf kalite terlik ..4 çift aldım,
HAKİ-Yeşil alacaktım benim numaram yoktu. Gelirse yeşilde alacağım..
Markete,pazara,parka,denize,yürüyüşe giderken giyilir..
Mağaza ve ilgilenen arkadaşa teşekkür ederim, Allah razı olsun çok ilgilendi.
iyi
Ürün 1. numara çok çok iyiden iyi. 46 numara aldım ayağım46-47 numara arası gayetv iyi oldu. 2 adet almıştım siyah-lacivert ,kalitesi de çok iyi. Malzeme yumuşak orta derece ve kokmuyor. Fiyatı da çok iyi.. Her yönü ile süper. Ben beğendim çünkü 46 numara bu kalite de bu fiyat harika. Satıcı mağaza da anında gönderdi.
iyi