Girilen tüm bilgilerin doğruluğu ve güncelliği satıcının sorumluluğundadır. Pazarama, bu içeriklerden dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.
Kullanım Kılavuzu
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Ürün Ambalajı Görselleri
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
Uyarı / Güvenlik Açıklaması
Satıcı bilgi girişi yapmamıştır.
ürüne bayıldım tam numara almak gerekiyor bir numara büyük aldım bu terliği ayağıma büyük geldi satıcıya da teşekkür ederim barkodu okuttum orijinal ürün
36 giyiyorum, 37-38 aldım. Bence tam oldu. Ben parmağımın en öne değmesinden hoşlanmıyorum o yüzden bence numara olarak tam oldu. Rengi çok güzel, kırmızı gibi görünen yerler çok tatlı bir pembe ve ben bunu bilerek almıştım zaten. Çok kaliteli.
orjinal ürün teşekkür ederim
Çok hızlı geldi,mükemmel
ürüne bayıldım tam numara almak gerekiyor bir numara büyük aldım bu terliği ayağıma büyük geldi satıcıya da teşekkür ederim barkodu okuttum orijinal ürün
ürün güzel paketlenmişti ve hızlı geldi.
36 giyiyorum, 37-38 aldım. Bence tam oldu. Ben parmağımın en öne değmesinden hoşlanmıyorum o yüzden bence numara olarak tam oldu. Rengi çok güzel, kırmızı gibi görünen yerler çok tatlı bir pembe ve ben bunu bilerek almıştım zaten. Çok kaliteli.