Ürünler iyiydi. Satıcının kargolaması ve paketlemesi çok iyidi. Yanında bir sürü minik hediyelerde gönderilmiş. Bundan dolayı teşekkür ederim. Fakat sorulara dönüş yapılmadı. Sorulara cevap verirseniz daha iyi olur.
Bu kadar özenli paketleme ve gönderim beni çok etkiledi. Hatta biraz fazla olmuş dedirtti. : ) Yılların firması tabi. Marka olmak böyle bir şey. Küçük hediyeniz için de ayrıca teşekkürler..
Ürünler iyiydi. Satıcının kargolaması ve paketlemesi çok iyidi. Yanında bir sürü minik hediyelerde gönderilmiş. Bundan dolayı teşekkür ederim. Fakat sorulara dönüş yapılmadı. Sorulara cevap verirseniz daha iyi olur.
Kaliteli ürün hızlı kargo
Bu kadar özenli paketleme ve gönderim beni çok etkiledi. Hatta biraz fazla olmuş dedirtti. : ) Yılların firması tabi. Marka olmak böyle bir şey. Küçük hediyeniz için de ayrıca teşekkürler..
arkadaşlarima kolonyanızdan hediye etmek için poşetlerinizden almıştım çok memnun kaldım hızlı teslimat hediyeler için de ayrıca teşekkür ederim
teşekkür ederim