Sıcak, sarı cilt alt tonu, buğday tenliler için uygundur, doğal kapatıcılık sağlar, ışıltılı doğal bitişi vardır, tüm cilt tiplerine uygundur, komedojenik değildir, göz altı morluklarını kapatır, SPF 15 içerir, içeriğinden bitkisel kolajen vardır. INGREDIENTS: CYCLOPENTASILOXANE, AQUA, PEG-10 DIMETHICONE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL, ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, SACCHARIDE ISOMERATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SODIUM CHLORIDE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, BHT, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, HYDROLYZED COLLAGEN
MAY CONTAIN: CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499
Dıpal bir kapatıcılıgı var 2. Yi aldım hemen
çok güzel beğenerek kullandigim bir ürün .
Yaaani bence fp ben beğeniyorum yeterli oluyor kapatıcılığı kuru da değil okey yani
her zaman kullandigim bi ürün gun icerisinde tekrarlamak grrekiyor cizgilere dolma yapmıyor
Dokusu sürümü çok güzel, gözaltımın rengi koyu olmadığı için kapatıcılığı konusunda bişey diyemeyeceğim . Kaz ayakların var ,dolma yapmadı. Bir kaç saat sonra ne duruma gelecek bakacağız.