Küçükken Tanrının erkek olduğunu zannederdim, çünkü sürekli erkeklerden yanaydı, hatta erkekse onunda bazı ihtiyaçları olmalıydı diye kendimce sorularım bile oldu. Tanrının nasıl olduğu ve nasıl olması gerektiğiyle ilgili hikayelerle büyüdüm, yeterince acı çektiğimdeyse dinlerdeki gibi bir Tanrı olmadığını idrak ettim.
Yeryüzü varoluşundan beri ataerkil enerjinin etkisi altındadır, yakın gelecekte dişil enerjinin hakikatine uyanışıyla alem yeniden şekillenmeye başlamıştır. Kadın